Subject: FW: Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine, vastus kirjale 7-6/2086-1 05.08.2025
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 08:53:22 +0300

Tere,

Edastan Tartu Vallavalitsuse vastuse Vasula alevikus riigitee 22210 
Kõrveküla-Lähte tee km 6,57-6,69 lõigul liiklusohtliku koha likvideerimise 
projekteerimistingimuste menetluses.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise üksus

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Kukk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 20, 2025 11:07 AM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine, vastus kirjale 
7-6/2086-1 05.08.2025

Tere!

Esitasite kirjaga  05.08.2025 nr 8-1/25-070/12989-1 kooskõlastamiseks Vasula 
alevikus riigitee 22210 Kõrveküla-Lähte tee km 6,57-6,69 lõigul 
liiklusohtliku koha likvideerimise projekteerimistingimuste eelnõu.

Oleme esitatud materjalidega tutvunud ja kooskõlastame 
projekteerimistingimuste eelnõu.

Lugupidamisega

Kadi Kukk

Tartu Vallavalitsus

Majandusosakonna juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
5347 6179